Keresőoptimalizálási szolgáltatás az IngatlanRókától

Miért van szükséged SEO-ra?

Digitális korban élünk. Ez azt jelenti, hogy az emberek a számítógépeikhez, tabletjeikhez és okostelefonjaikhoz fordulnak, ha megoldandó feladattal néznek szembe.

Egykét évtizeddel ezelőtt még az Arany Oldalakért, telefonkönyvért nyúltak volna, amikor egy bizonyos terméket vagy szolgáltatást kerestek. Esetleg felhívták egy barátjukat, hogy ő mit ajánl.

Ma ott tartunk, hogy ezek az emberek saját maguk végzik a kutatást az interneten (és ehhez leginkább a Google-t használják).

Google kulcsszó kereső
Ha nem találnak meg a keresőben, a weboldaladra elköltött teljes összeg kidobott pénz volt

Szóval ha egy potenciális ügyféljelölt egy bizonyos szolgáltatást keres (ingatlanközvetítő, lakásfelújító, ház kivitelező, hiteltanácsadó stb.) a Google-ben, akkor a weboldaladnak a legelső találatok között kell megjelennie. A kattintások 60%-a az első 3 találat között oszlik meg. Ha nem vagy a top 3-ban, akkor óriási mennyiségű potenciális új ügyfelet veszítesz el, és ha nem vagy az első találati oldalon (top 10), akkor el is felejtheted, hogy megtalálják a weboldaladat.

A SEO (search engine optimization, vagyis keresőoptimalizálás) az a folyamat, amikor optimalizáljuk a weboldaladat, hogy olyan oldalstruktúrát, oldalakat és linkprofilt alakítsunk ki, amik miatt az üzletedhez kapcsolódó specifikus kulcsszavakra a top találatok között jelenik majd meg.

(linkprofil alatt a más weboldalakról a tiédre mutató linkek összességét értjük – a Google ezeket egy-egy hivatkozásként, „szavazatként” tekinti arra, hogy az oldaladat érdemes rangsorolni. Ezért minél több jó minőségű link mutat rád az iparágad témába vágó oldalairól, annál jobb pozíciót fogsz elérni)

Összegezve, a weboldaladnak a top találatok között kell lennie annyi kapcsolódó kulcsszóra, amennyire csak lehetséges, pl.:

üzleted + város/terület
szolgáltatásod + város/terület

Az IngatlanRóka a legjobb digitális marketingügynökség Magyarországon az ingatlanos területen működő vállalkozások és szakemberek számára.

Dehát, azt mondják a SEO halott, nem?

Az organikus keresés az első számú forrása az online forgalomnak és lead generálásnak. Amíg a Google létezik (és egyeduralkodó a piacon), addig keresési kifejezések milliárdjaira fog lézerpontosan célzott látogatókat vezetni minden egyes nap.

Mivel óriási mértékben nő az internetet használók száma (jelenleg több mint 3,2 milliárd ember rendelkezik internet eléréssel), minden vállalkozásnak kötelező lenne a marketing büdzséjének egy részét arra fordítani, hogy az üzletével kapcsolatos kulcsszavakra magas helyezést érjen el a keresőtalálatok között (mert ha az ügyfeleid nem találnak rád, akkor üzleteket veszítesz a versenytársaid javára).

A látogatottság-növelés elengedhetetlen a fejlődéshez
A top találati lista pozíciók nagyon sok célzott látogatót vihetnek a weboldaladra

Minél több kulcsszóra rangsorolsz jól, annál több forgalmad lesz. Hacsak nem vagy egy óriásbrand, mint a Coca Cola, jó esély van rá, hogy a piac még a létezésedről sem hallott. És vajon mi történik, amikor rákeresnek a termékedre vagy szolgáltatásodra, de te mégsem jelensz meg a találatok között (vagy a konkurensed előbb jelenik meg)?

Jól látod, elvesztettél egy potenciális üzletet, mert a versenytársad oldalára kattintottak inkább.

Azok, akik azt sipítozzák, hogy a SEO már halott és nem éri meg vele foglalkozni, általában azok, akik megpróbálnak másokat elijeszteni tőle, hogy maguknak és az klienseiknek tarthassák meg a Google keresési forgalom nagy részét.

Néhány tény a keresőoptimalizálásról

Ha még mindig azon vívódsz, kell-e neked a jó helyezés a keresőben, íme néhágy gyors tény a SEO-ról:

  • A globális internetfelhasználók 61%-a online végez termékkutatást. (Interconnected World: Shopping and Personal Finance, 2012)
  • Az online vásárlók 44%-a keresőkből indul el. (Interconnected World: Shopping and Personal Finance, 2012)
  • Világszinten 131 milliárd keresést végzünk havonta a weben. (Comscore, 2010 január)
    57%-a a TV nézőknek a neten is szörfől egyidejűleg. (Nielson, 2009)
  • A keresőfelhasználók 70%-ban organikus találatokra kattintanak, nem a fizetettre. (Marketing Sherpa, 2007 február)
  • Az organikus kattintások 60%-a az első három organikus találat között oszlik meg. (MarketingSherpa, 2007 február)
  • A felhasználók 75%-a sosem lapoz túl az első találati oldalon. (MarketShareHitsLink.com, 2010 október)
  • A fizetett keresőtalálatok átlagos átkattintási aránya 2010-ben (világszinten) 2% volt. (Convario, 2011 január)
  • A blogoló vállalkozások 97%-kal több bejövő linkkel rendelkeznek. (HubSpot State of Inbound Marketing Lead Generation Report, 2010)
  • Azok a cégek, akiknek a weboldala 401-1000 oldallal rendelkezik, 6x annyi leadet szereznek, mint azok, akiknek a weboldala csak 51-100 oldalból áll. (HubSpot Lead Generation Lessons from 4,000 Businesses, 2011)

Veszélytelen-e a SEO?

Biztonságos keresőoptimalizálás Szeged és más nagyobb városokban

Talán hallottál már figyelmeztetéseket vagy rémtörténeteket SEO ügynökségekről, akik egy üzlet weboldalán dolgoztak, amik szép büntetéseket kaptak és az összes találati pozíciójukat és forgalmukat elvesztették.

Habár senki sem garantálhatja a top helyezések elérését (mivel a Google algoritmusai nem publikusak), de azt büszkén kijelenthetjük, hogy mindig a SEO lehető legbiztonságosabb formájára törekszünk, mert nem csak alaposan tanulmányozzuk a Google algoritmusát, de éves szinten többszázezer forintot fektetünk abba, hogy teszteket és kisérleteket végezzünk, hogy kiderítsük, mi működik és mi nem.

Az ügyfeleink kiemelten fontosak nekünk, mivel tudjuk, hogy nélkülük mi sem lehetünk az üzletben.

Igyekszünk, hogy a Google irányelvein belül maradva „természetes” linkeket szerezzünk témábavágó oldalakról, ügyelve a hivatkozási szövegek arányára és a körülölelő tartalomra is. Törekvésünk másik pontja, hogy az épített linkek felett 100%-os kontrollunk legyen, így szerkeszteni vagy eltávolítani is tudjuk őket szükség szerint.

Messziről elkerülünk mindenféle automatizált eszközt és szoftvert, ami hitvány minőségű (és ezért veszélyes) linkek százait és ezreit irányíthatná a weboldaladra. Ezek a módszerek (nagyon jól) működtek jópár évvel ezelőtt. Ma az ilyen módszerekért az oldalad büntetést fog kapni és valószínűleg végleg tönkre megy.

Nézd meg, hogy Brian Dean, az egyik legnagyobb SEO szaki szerint milyen rangsorolási tényezőknek kell megfelelned, hogy jó helyezést érhessen el az oldalad:

Keresőoptimalizálás árak – mennyibe kerül a SEO?

Mennyibe kerül egy autó? Attól függ. Ha annyi a célod, hogy szimplán elvigyen A-ból B-be és más igényed nincs, vehetsz egy kis agyonhasznált kocsit minimális összegért. Ha egy biztonságos, gyors, kényelmes és megbízható az, amire vágysz, az végösszeg jóval magasabb lesz.

Mint minden másnál, a keresőoptimalizálásnál is igaz, hogy azt kapod, amit megfizetsz.

Igen sokan lesznek, akik megpróbálnak neked keresőoptimalizálást eladni 20, 50 vagy akár 90 ezer forintos havidíjért, azt ígérve, hogy a legjobb eredményeket kapod és számtalan új ügyféljelöltet vezetnek majd a weboldaladra. Ha ez túl szépnek hangzik, hogy igaz legyen, akkor általában az is.

A profi keresőoptimalizálás nem olcsó. Tapasztalt személyt vagy csapatot kíván, akik tudják, hogy honnan szerezzenek linket és hogyan szerezzék meg őket. A legtöbb esetben azok a linkek nem ingyenesek és pénzbe kerül a megszerzésük. Ezen felül sok időt és nagy odafigyelést kíván annak biztosítása, hogy a weboldalad a megfelelő linkeket és közösségi aktivitást kapja, mindezt a megfelelő időpontokban elosztva.

Ha a fentieket nem jól végzik el, valószínűleg nem látsz majd ereményt, vagy a kezdeti eremények után az oldaladat büntetés sújtja (vagy a legrosszabb esetben nem látsz eredményt és csak egy büntetett weboldalad marad).

Akárhogy döntesz is az oldalad keresőoptimalizálásáról, mindenképpen arra szeretnénk ösztönözni, hogy NE válassz olcsó szolgáltatót, aki eredményeket ígér. Ha egy büntetés sújtja a weboldaladat, kínkeservesen nehéz lesz (még egy tapasztalt szakembernek is) visszanyerni az elvesztett helyezéseidet. Nem ritkán már csak a teljesen új weboldal elindítása segít.

Az üzletben végső soron nem számít az, hogy egy szolgáltatás mennyibe kerül, amíg az a szolgáltatás pozitív megtérülést hoz neked a befektetett összeghez képest. A SEO óriási megtérülést képes hozni (különösen, ha olyan üzletágban vagy, ahol az ügyfélélettartam-érték magas, mint pl. az ingatlanszakmában), de csak akkor, ha a megfelelő kulcsszavakra célzol. A weboldaladra érkező látogatók értéktelenek, ha nem konvertálnak. Ezért a keresőoptimalizálásba való befektetésed csak akkor lesz profitábilis, ha alkalmas szolgáltatót választasz ÉS a megfelelő kulcsszavakra célzol.

Mi itt az IngatlanRókánál büszkék vagyunk arra, hogy az ügyfeleink segítésével és oktatásával biztosítjuk, hogy a SEO kampányaik az elérhető legmagasabb megtérülést hozzák nekik.

Ingatlan SEO Szeged és más nagyobb városokban... Hogyan?

Tudd meg, hogyan tudunk javítani a keresőtalálati listán elért helyzéseiden a Google.hu oldalon. Ingyenes konzultációt kínálunk, hogy segítsünk a döntésben.

Ingatlan marketing és keresőoptimalizálás Szegeden és országszerte: nincsenek rejtett költségek vagy apróbetűs rész. 100% értéket kínálunk, 100%-ig ingyenesen.

Vajon tudunk együtt dolgozni?

Bárminemű közös munka előtt először is el kell döntenünk, hogy megfelelünk-e egymás elvárásainak. Mi csak akkor tudunk téged kliensként vállalni, ha őszintén úgy látjuk, hogy képesek vagyunk a marketingeden javítani és a pénzügyi kereteidhez mérten egészséges megtérüléshez tudunk hozzásegíteni.

Kattints az alábbi gombra és írj nekünk, hogy egyeztessünk időpontot egy ingyenes konzultációra, ahol majd felmérjük a jelenlegi marketing stratégiádat, tanácsokkal látunk el a javítására és eldöntjük, hogy tudunk-e együtt dolgozni.

Mindez egy filléredbe sem fog kerülni. Nálunk az ingyenes konzultáció egy valódi előny, nem pedig egy díszes kifejezés az értékesítési prezentációra.

Te csak fókuszálj az üzletmenetre

Az ügyféljelöltek felkutatását ránk bízhatod.

Share This